nov
12

Köszönöm, hogy szót kaptam tőletek. Igyekszem rövid lenni, bár egy 45 perces beszéddel készültem, de ennek csak a rövidített, három perces változatát mondom el. Nagyszerű ez a rendezvény, hadd köszönjem meg a szervezőknek és az előttem szólóknak ezt a nagyszerű eseményt, hogy lehetővé tették ezt a találkozót. Az előttem szólókkal tulajdonképpen egyetértek, igazból egyedül a kettővel előttem szólóval van vitám. Szerintem a második ponttal kapcsolatos mondanivalójában volt némi inkonzisztencia, amit ki kell egyenesíteni. Úgy hiszem, hogy az elmúlt hetekben érkezett írásos dokumentumok, az online kontribúció magas fokon kifejezte, hogy ebben a kérdéskörben mi lehet a közös álláspontunk. Nagyon köszönöm, hogy engedtétek, hogy ezt elmondjam, mert a következő időszakban csak együtt fog menni, ez közös felelősségünk. Kérem, hogy akiknek ezekben a dolgokban van javaslata, küldje el az e-mailcímemre, vagy a vitassuk meg a kávészünetben. Köszönöm, hogy meghallgattatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://bullshitbingo.blog.hu/api/trackback/id/tr811521093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása